Donatie

Donatie's zijn natuurlijk bijzonder welkom! Om direct een donatie te doen door middel van een iDEAL betaling kunt u onderstaand formulier invullen.

Liever niet online betalen? U kunt uw donatie ook overmaken naar rekening NL73ABNA0812968468 t.n.v. Stichting Dushi Vriend.

Naam*

Bedrijfsnaam

E-mailadres*

Bericht

Bedrag €*

Fiscaal voordeel

Omdat Stichting Dushi Vriend beschikt over een ANBI status, zijn de giften die u schenkt aan Stichting Dushi Vriend fiscaal aftrekbaar. Let wel dat er drempels zijn voor eenmalige giften. Eventueel kunt u ook gebruik maken van een periodieke gift, deze is wel altijd aftrekbaar.

Klik hier voor meer informatie over giften op de site van de Belastingdienst

Periodieke gift

Bent u bereid om voor een 5 jaars termijn een bedrag naar Stichting Dushi Vriend over te maken? Dat biedt al voordeel dat deze schenking onder notariele akte gebeurt en dat de bedragen vervolgens altijd fiscaal aftrekbaar zijn. En we weten waar we van op aan kunnen in de komende jaren zodat we Dushi Huis nog beter kunnen helpen. Wij maken dit graag voor u in orde. Neemt u contact met ons op, dan regelen we dit graag.